طراحی وبسایت | گروه طراحان ویزارد

Image Caption

طراحی وبسایت دینامیک شرکت ریوندویوا

Image Caption

طراحی وبسایت سنتور مرجع کامل موسیقی ایرانی و تئوری موسیقی سنتور

Image Caption

طراحی وبسایت شخصی استاد فرمان مرادی

Image Caption

طراحی وبسایت فتوگالری تصاویر ایران مرجع تصاویر طبیعت و ابینه تاریخی ایران

Image Caption

طراحی وبسایت فروشگاهی بهین بازار فروشگاه ظروف چینی کارخانجات تقدیس

Image Caption

طراحی وب سایت شرکت کارخانجات شهید قندی بزرگترین تولید کننده کابل در خاورمیانه

image image

طراحی سایت استاتیک (صفحات ثابت)

تعریف ساده: سایتی است که تنها توسط طراح وب میتواند تغیر کند و مطالب آن ثابت است.

انواع: سایت های استاتیک میتواند شامل وبسایت رزومه فعالیت ها، معرفی شرکت و تماس کاربر با شما باشد.

چند نمونه معروف: وبسایت شخصی (فرمان مرادی)، وبسایت شرکتی (استودیو ارکا)

طراحی سایت دینامیک (پویا)

تعریف ساده: وبسایتی که با آن میتوانید با مشتری ارتباط بر قرار کنید و یا بلعکس. این وبسایت اطلاعات میگیرد و دائما در حال تغیر میباشد.

انواع: سایت دینامیک یک CMS است که میتواند شامل وبسایت های شخصی، وبلاگ ها، موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، سایت اداره ها، دانشگاه ها و پورتال های اداری باشد.

چند نمونه معروف : ویکیپدیا، فیسبوک، یاهو، سازمان سنجش، همین سایت

شرکت کارخانجات مهشیر تولید کننده شیرهای گازی و آبی است که در شهرک صنعتی عباس آباد واقع شده و پروژه وبسایت مهشیر بعد از عقد قرارداد به مدت دو هفته ساخته شده و در اختیار این دوستان قرار داده شده است.

نمایی از پیش طرح وبسایت مهشیر را که به صورت دینامیک ساخته و طراحی شده است را میتوانید مشاهده کنید:

 جزئیات بیشتر در مورد طراحی وبسایت فوق را میتوانید در ادامه مطلب مطالعه فرمائید:

 

 www2 و www3 نام دامنه یا زیر دامنه است که برای مشخص کردن مجموعه ای از وبسایت های بسیار مرتبط به تحت یک دامنه استفاده میشود. مانند www.example.org ، www2.example.org ، و www3.example.org این سری را

  گوگل در پایان هر سال آمار و ارقام جستجوهای انجام شده در موتور جستجوی معروف خود را تحت عنوانZeitgeist منتشر می‌کند. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2013، لیست امسال نیز منتشر شده که «نلسون ماندلا»، «پل واکر» و «آیفون 5S» در صدر بیشترین عبارات مورد جستجو توسط کاربران قرار گرفته‌اند.

از هم با نزدیک شدن به پایان سال گوگل Zeitgeist 2013 را منتشر کرده است. این لیست نشان می‌دهد که در سال کهنه، کدام افراد، مکان‌ها یا رویدادهایی بیشتر مورد توجه مردم بوده‌اند. در سال 2013 مردم عبارات بسیار متنوعی را مورد جستجو قرار داده‌اند اما تنها بخشی از آنها به لیست نهایی گوگل راه یافته‌اند.